Thursday 3 November 2011

suatu saat



Suatu saat
Suatu ketika
Suatu masa
Akan berlabuh juga perasaan ini
Walau perit terasa
Walau derita menanggung
Akan ku gagahi jua

Aku tidak ingin tewas
Aku tidak ingin menyerah
Pada kelukaan
Pada kedukaan
Yang kau beri untuk ku

Suatu saat nanti
Aku mampu berdiri
Aku mampu melangkah
Membawa kemanisan
Membawa kepahitan
Dalam kehidupan ini....................

Walau sesekali
Kita tidak mampu bersama meneruskannya
Mencipta kebahagian bersama
Walaupun ia telah ada di hadapan kita.............

1 comment:

  1. Suatu saat nanti..
    Aku akan bertanya padamu :
    “Apa yang telah kamu lakukan dulu ?”,
    “Ada apa di hatimu ?”,
    “Sedangkan kamu sadar, sedangkan kamu tahu,
    kamu melukaiku ?”.

    ReplyDelete

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).