Wednesday 30 November 2011

sakit ini

Sakit itu yang aku rasakan
Saat airmata mengalir
Lem but ke pipiku

Saat itu rupanya ku tahu
Ada sesuatu
Yang tak bisa aku katakan

Aku hanya bisa berdiam
Kerana ku rasakan
Itu lebih baik dari
Berterus terang

Tentang apa yang kurasakan....

Untuk saat
Untuk ketika ini
biarkanlah
ia berlalu begitu saja.....

usahlah diingat tentang dia
biarpun bisikan cinta ini
terus memanggil namamu
namun bisikan hati ini
tak bisa meluahkan apa
yang ku rasakan sekarang ini.....

terseksa....
terkecewa....
terpedih....
hanya itu yang mampu ku lakukan....

biarlah aku yang pergi
untuk selamanya....

aku hanya mengejar bayang cinta
kerana bayang cinta tetap akan hilang
bila pagi mendatang
ia akan hilang untuk selamanya........

biarlah aku sakit sendiri
biarlah untuk saat ini.....

kerana cinta tak akan pernah
mengungkap segala-galanya
bila ia tentang hati
hati yang menyinta...................

3 comments:

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).