Friday 3 February 2012

tidak ku sangka

tidak ku sangka 
begini suratan takdir ku
tidak ku sangka 
aku bisa jatuh cinta
jatuh cinta pada insan itu untuk kedua kalinya....

tidak ku sangka 
begini jalan cerita cinta ku..

tidak ku sangka aku terluka lagi...
mengapa harus dia.....
yang bertakhta di hati ini...

tidak ku sangka...
aku akhirnya kecundang....
tersisi dan terlara...
yang ada cuma hati yang luka ini...

tidak ku sangka...
senyuman mu membuat luka berdarah kembali

tidak ku sangka...
jawapanmu membuat aku terkaku....

tidak ku sangka...
pilihanmu bukan diri ku....

tidak ku sangka...
aku bukanlah terbaik buatmu
dan aku bukan lah
insan yang teristimewa buatmu....

aku adalah aku...
sendiri disini...
setia menanti...
walau ku tahu...
tiada jawapan lagi buat cinta ini...
namun....
ku tunggu jua ....
walaupun perjalanan antara kami telah tiada....
namun ku tunggu jua...
untuk terakhir kalinya.....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).