Thursday 9 February 2012

tak kan ada yang abadi

Takkan selamanya aku dapat memegang tanganmu
Takkan selamanya aku dapat menemanimu
Tak kan selamanya aku dapat menjagamu
Seperti alunan rindu puisi di hati ku
Seperti alunan cinta puisi di hatiku
Yang menusuk jantung ku
Takkan dapat melawan masa
Takkan dapat melawan waktu
Kehadiran ku tak kan selamanya
Mampu memberi mu kebahagian
Mampu memberi mu kasih n sayang
Kerana tiada yang abadi selamanya…..
Izinkanlah aku pergi bila panggilan ilahii memanggil ku
Izinkanlah aku pergi menemui yang ABADI…..
Izinkanlah aku bernafas sebelum nafas terakhir bertamu
Takkan ada yang abadi selamanya
Relakanlah ku pergi……
Senyumlah duhai kekasih ku….
Agar hati ini bisa bahagia…..
Aku akan bahagia jika diri mu bisa
Menghadiahkan aku ayat2 cinta al quran
Di pusara ku nanti……
N ingatlah duhai kasih…..
Takkan ada yang abadi selamanya untuk aku bisa mendakap dirimu…..
RELAKANLAH……………….


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).