Thursday 2 February 2012

kata hati ku


setiap airmata yang mengalir
kerana kecewa dan bahagia
membuat hati akan menjadi resah


setiap kali aku mendengar ucapan selamat tinggal
aku akan tertanya adakah cinta ku akan berakhir jua


ku ingin katakan padanya
walaupun kecewa selalu dihati
namun aku tetap percaya pada cinta


ku turutkan kata hati
kemana dan dimana pun ia membawa aku pergi
walaupun dipukul ombak
walaupun ditiup angin
namun aku tetap mengejar impian ku.....
namun aku masih percaya pada cinta
cinta yang semakin kuat dihati ini
bukannya mampu di kutip dimana2
ia akan tetap mekar di hati
walaupun terkadang aku lemas didalamnya
namun aku masih mampu
mengikut kata hati ku
mengikut gerak hati untuk
mengejar impian ku untuk bisa bahagia
bahagia bersama insan tersayang....


follow your heart to find the truth happiness.....
i still believe in my love, i will be find the true loves
coz i follow my heart to find you....
coz love always inside my heart...
wherever i'll go....
loves always inside me...
stronger inside me....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).