Sunday 5 February 2012

tangisan ini

tangisan ini yang berlagu
tangisan ini yang mendayu
lalu airmata ku mengalir
membasahi pipi ku

tolonglah beritahu kepadanya
yang sesungguhnya aku terluka

sedihnya hati ini ketika ini
sentuhan cinta mu membuat ku pedih
menusuk hati
ku tak akan mampu menahannya

beritahu kepadanya
yang sesungguhnya aku kecewa
menahan sebak di hati
tidak mampu aku luahkan hanya dengan kata-kata

keinginanmu membuat aku lara
bersama kenangan indah luka
walaupun aku cuba untuk melepaskanmu
cinta tidak akan mampu menahanmu
untuk bisa berada disisiku.....

ku cuba n terus mencuba
namun hati ini tidak mampu melupakanmu
sedihnya tiada siapa yang tahu.....

aku takut......
andainya satu ketika
aku kandas dalam mengingatimu.....
mungkin hidup ini kejam
membuat hati ku luka begini

namun ku masih percaya
kasih n sayang bisa mengukir
sebuah kerinduan....
sebuah kedamaian...
untuk aku  menahan tangisan ini........
agar hilang bersamamu
ketika langkahmu 
meninggalkan ku pergi....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).