Monday 11 February 2013

TANPA



Tanpa alasan aku ingin mencintaimu
Tanpa alasan aku ingin merinduimu
Tanpa alasan aku ingin menyayangimu
Tanpa alasan aku  ingin membahagiakanmu
Namun andainya Jodoh itu tiada jangan sesekali dihatimu membenciku....
Hadirkanlah senyuman tanda dirimu Redha dalam ujianNya
Hadirkanlah keikhlasan dihatimu tanda dirimu bahagia walau cuma sementara
Panjatkanlah rasa kesyukuran kerana kita diberi kesempatan untuk bertemu
walau akhirnya kita terpisah....
Tanpa alasan aku ingin menjadi teman terbaik buatmu
Tanpa alasan aku ingin menjadi payung dalam hidupmu
walaupun sekadar sahabat dan bukannya kekasih....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).