Monday 23 January 2012

berikan

Tuhan berikan aku cinta
Tuhan berikan aku kasih
Tuhan berikan aku sayang
aku ingin miliki hatinya....

Tuhan berikan aku kekuatan
Tuhan berikan aku keteguhan
Tuhan berikan aku kesempatan
aku ingin mencintai dia setulus hatiku...

Tuhan maafkan aku....
seandainya aku meminta lebih dari segala2nya...
berikanlah apa yang perlu untuk ku...
ku tak ingin meminta lebih dari yang sepatutnya...

kerana ku tahu.....
pemberianMU adalah terbaik buat ku...
untuk ku bisa mengapai cinta itu

ku tahu hati ini
ku tahu cinta ini
bukan milikku
namun izinkan aku untuk meminjamnya...
walau seketika cuma...

ku bahagia andai itu MAHUMU
ku akan bahagia jika itu PEMBERIAN DARIMU...
dan ku ikhlaskan hati ini....
jika itu terbaik buat ku.....

akan ku pujuk hatiku...
sabar...sabar...sabar
duhai hati...cinta itu pasti milikmu....
berilah masa
berilah waktu....
kau akan bisa tersenyum....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).