Tuesday 18 September 2012

MIMPI BERSAMU



Indahnya lagu ini dengan lirik yang menyentuh hatiku.
Airmata ku pun bisa gugur lagi mendengar lagu ini. Indah dan
syahdunya. Nanana... Asyikkan...

'Biar aku belajar berdikari,' ........ajari aku erti itu agar bisa bertahan
jika dirimu pergi meninggalkan aku.


Tersentuh hati memang tersentuh hati ini bila mendengarnya. Aku terbuai-
buai di awangan bila mendengarnya.


'Selagi Jantung berdegup, selama itu pasti melangkah mencarimu mimpi.'
Selagi diberi kesempatan aku tetap memburu mimpi itu bersamamu.
Huhuhu...Nanana...dadada...pasti akan ku gapai mimpi itu selagi jantung
aku berdegup untuk dirimu.

'Biar menangis sendiri selagi aku bernafas, biar aku merindumu selagi ada rindu
untukmu...biar aku menyayangi dirimu selagi sayang itu masih ada untuk
selamanya.

Hmhmhm...Huhuhuhu...Nanana...Dadada

Aku tak akan bisa bermimpi tanpa aku kenal dirimu. Selagi ada cinta di ruang hatimu
pasti aku bahagia.

Tidak ku pinta mimpi itu bisa ke bintang. Biarlah aku bintang dihatimu.
Pasti aku bahagia bila dirimu bahagia disisiku.

Selama itu hatiku pasti mencari MU mimpi..... selagi hidup ini belum berakhir selagi itu

aku ingin mimpi bersamamu.

Biar mentari menyapa...biar aku menjadi pelangi akan aku kejar wahai mimpi.

Saat ini...lagu ini 'Usah berhenti' telah menjadi jalan nyanyian cerita cinta dari hati ini.

Siapa yang mendengarnya pasti akan terpikat seperti hati ini terpikat mendengarnya.

Biarkan mimpi itu menjadi kenyataan. Selagi kita bernyawa pasti mimpi itu akan kita

gapai selagi ada kemahuan. Mimpilah selagi kita mahu dan jangan biarkan mimpi itu

menghanyutkan impian indah di hati kita.

Asyiknya lagu ini, seperti gemersik di hatiku. Menguntai satu cerita yang tak akan ku

temui di esok hari . Tak ku harap mimpi sampai ke bulan kerana ku tahu mimpi itu telah

ada di taman hati ini. Ku ingin mimpi kita mimpi biasa-biasa saja kerana biasa itu adalah

kita. 


akan bersambung ....jika aku mampu bermimpi lagi.....:)

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).