Wednesday 19 September 2012

KELAKARNYA CINTA

Hanya aku yang akan mencintaimu
Hanya aku yang akan merinduimu

Hmmm....pasti itu janji aku...aku memang bermimpi saat ini..siapalah agaknya yang sudi jatuh cinta dengan gadis biasa seperti aku.

Bila difikir, tak salah aku bermimpi. Yang salahnya jatuh cinta pada yang salah. Ayat aku bukan main power lagi. Jatuh cinta pada yang salah. Siapalah agaknya orang itu. Aku pun nak tahu. Mimpilah awak cik

kelakarnya cinta.


Sejak bila aku gelarkan diri aku sebagai Cik Kelakarnya cinta. Dah memang buang tabiat agaknya. Dah kes teruk ni.

Awak  Encik Kelakarnya cinta. Jauh dari aku. Jangan sesekali dekat dengan aku. I Hate You.

Encik Kelakarnya Cinta. Jangan mimpi nak dekat dengan aku. Demand aku dibuatnya.

"Giler kentang ni hang punya pasal la, selalu muncul dalam hidup aku."

"Janganlah tension sangat Cik Kelakarnya Cinta. Apa salahnya dekat dengan Encik Kelakarnya Cinta."

"Encik Giler Kentang ! better you diam je. Jangan nak masuk campur urusan aku. "

"Aku tak campur pun just dekat je. "

"Nak bagi libas. Tu bukan kepakaran aku. Yang aku tahu just make a poems and a love story."

"Tahu pun bukan kepakaran Cik Kelakarnya Cinta so kenapa nak buat.?"

Giler Kentang, better you just go away. Aku tak sudi dan tak akan sudi nak ...blurr dengan Encik Giler kentang. Aku tak dapat nak teruskan apa yang nak aku katakan pada Encik Giler Kentang.

Pening aku hari ini. Dekat dengan Encik Kelakarnya Cinta memang tak ingin aku.

Bertikam lidah dengan Encik Giler Kentang dah memang kebiasaan aku. Encik GK ni memang sahabat terbaik aku. Tapi Encik GK ni memang kelakar like me . Tapi dengan Encik Kelakarnya Cinta, buat aku rasa

resah sekali. Maklumlah dia kan ehem2 dihati aku tapi aku je yang jual mahal selalu. Kat mulut aku kata tak kisah tapi dalam hati aku sayang dan rindu (kan Encik Kelakarnya Cinta - dalam hati aku berkata).


****

Hari minggu begini buat aku boring. So aku tak nak lepaskan peluang aku merapu jap kat diari aku yang memang gelemer dari biasa. Diari aku memang milik aku dan sememangnya Kelakarnya Cinta memang

membawa seribu satu cerita aku, dia dan GK.

P/S Siapa yang tak faham apa yang aku cerita, janganlah marah yea. Aku pun sebenarnya tidak faham gak. Korang angguk je tanda faham. Kihkih kelakarnya aku macam cinta aku yang selalu kelakar.

Jom temui aku dalam segmen Kelakarnya Cinta di Giler Kentang so tunggu apa lagi korang semua jomlah ramai-ramai pergi sana. Oh Ya lupa nak bagi alamatnya.

Encik GK bagi alamat Weblog Gilerkentang yang memang giler2  dari dulu hingga sekarang (Lain kali Encik GK bagi yea, dia tengah busy dengan banyak assignment dia kat U, so korang tunggu je la yea. Kan

sabar itu indah. Betul tak Encik GK (dalam hati Encik GK mesti dia cakap Cik KC ni memang senget macam selalu).

(Kelakarnya Cinta VS Chat Giler Kentang....hihihi... jangan marah yea Admin Giler Kentang sebab slalu sebut nama  GK kat ruangan cerita aku.)

Just say you name to me......


****

Sehari, dua hari dan hari seterusnya memang tak nak aku tinggalkan. Berdua dengan dia memang bukan kehendak aku tapi bertiga dengan seorang ni memang ingin aku dambakan.

Cik Kelakarnya cinta adalah gelaran diari aku yang memang nak sangat gelemer like me. English pun tak past nak berangan jadi Cik pada diari yang aku sayangi.

Encik Kelakarnya Cinta adalah gelaran  dia yang aku sayangi tapi dia adalah orang yang telah tinggalkan. Berdua dengannya adalah khayalan semata-mata.

Encik Giler Kentang adalah gelaran buat dia teman aku yang memang aku rindui. Dah lama tak bergaduh dengan dia so hari ini terubat rindu aku nak Kuch Kuch Hotai Hai dengan dia . Faham-faham je lah maksud

ayat itu.

P/S Banyak lagi cerita yang ingin aku luahkan dalam KELAKARNYA CINTA - KC ini adalah untuk cerita yang ingin aku karang hanya untuk GGK, mungkin sambungan cerita GGK yang terdahulu. Moga jalan

ceritanya dapat mengubat hati korang semua especially GGK.

Impian itu indah jika ada perkongsian. Indah diraih dan dapat mencipta impian itu bersama sahabat yang kita sayang.

KC adalah kasih dan sayang buat sahabat ku di GK.


Ingatan tulus ikhlas buat  GGK.


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).