Thursday 11 April 2013

TAK KESEORANGAN



Kenyataan harus aku terima
Menerima ketentuan ilahi
Taklah sesukar mana....
Berlari kemana pun disitu juga aku berada
Di bumi Allah juga aku berpijak
Di bumi Allah juga aku bisa bernafas..
Mengapa aku harus mengelak ?
Mengapa aku harus menyerah ?

Bukan aku yang mencipta ruang antara kita
Bukan aku yang pergi dari hidup mu....
Sesepi hati ini masih ada Allah disisi ku
Sesunyi hati ini masih ada Allah untuk ku mengadu
Aku tak keseorangan di sini
Ku melangkah bukan keseorangan
Ada DIA bersama ku
DIA pelindung hatiku
DIA Penjaga hati ku
Mana mungkin aku bisa berpaling dariNya
Moga hari ini, esok dan hari2 seterusnya ada DIA bersama ku hingga ke nafas terakhir ku sebagai hambaNya...

~ kalau dah jatuh bangun lagi, biar seribu kali kita jatuh Dia tetap ada untuk kita...Janganlah berpaling dariNya...Berdoa n terus berdoa ....berzikir n terus berzikirlah ...biar  hati kita selalu mekar dengan zikir cintaNya...^_^
Life must go on with the name of Allah s.w.t ^_^

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).