Thursday 4 April 2013

AKU TAK FIKIR


Aku tak fikir
Anda  bisa memahaminya
Tentang dia yang mampu menyentuh perasaan ku
Menyedarkan aku siapa aku yang sebenarnya...

Aku tak fikir
Anda bisa mengetahuinya
Bagaimana istimewa dirinya
Dia bintang hati ku
Memberi sinar di kala ak kegelapan...


Aku tak fikir
Anda bisa merasakan
Impian itu menjadi kenyataan
Dia telah membuka pintu hati ini
Agar percaya tentang keajaiban cinta
Yang mampu membuat aku bahagia....

Aku tak fikir
Anda bisa merasakan
Kasih n sayang yang diberikannya
Mendamaikan hati dan jiwa ini
Dan sesungguhnya Cinta itu hadir tanpa bersyarat...


Dia memang luarbiasa
Tanpa dia aku tak akan mampu berdiri di kaki aku sendiri
Tanpa dia aku tak akan mengerti dan memahami cinta yang sebenar
Dia adalah Lelaki  pelengkap dalam kehidupan ku di masa akan datang
Doakanlah aku bahagia bersama dia,
Dia bakal imam ku , jika Allah berkehendakkan dia Jodoh aku ke akhir hayat....
 InsyaAllah...Amiinn

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).