Wednesday 24 October 2012

TIDAK DAPAT KU MILIKI

Sesuatu  yg tdk mungkin dpt ku miliki adalah dirimu, kerana dirimu tlh pergi dari sisiku utk selamanya...
teringat dirimu sesuatu yg ingin ak lakukn wlupun ku tahu dirimu tlh pergi ke sisiNya...
melupakan dirimu bknlah yg ku inginkn namun ku inginkn dirimu bisa menunggu ku disana kerana ku ingin bertemu disana bila waktunya tiba.
 
 Airmata ini bukanlah kelukaan yg ku rasakan namun airmata ini ku rasakan kehangatan dirimu. Damailah dirimu disana . Tunggulah aku. Ku kirimkan doa lewat sujudku pada ilahiku buat dirimu disana.

Sayang ku selimutkan pusaramu dengan ayat-ayat cinta Al-Quran. Semoga setiap ayat-ayat ini bisa menghangatkan dirimu.

Percayalah, aku tetap milikmu walaupun dirimu bukan lagi miliku selamanya. Namun ku tidak kesalinya kerana dirimu pergi untuk berjumpa kekasih yang paling aku sayangi.


Kekuatan hati aku untuk hidup adalah untukmu. Memori yang kita cipta bukanlah sia-sia
kerana cinta kita telah kita sirami sepenuh kasih dan sayang. Aku tidak meminta lebih dari itu. Kenangan yang terindah yang berikan  tetap terpahat di hati sanubariku untuk selamanya.

Ya Allah bantulah aku bertahan kerana dia pergi menemuiMU Ya Allah. Sayangilah dia seperti aku menyayangiMU Ya Allah.

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).