Wednesday 21 March 2012

atas nama cinta

ku percaya
atas nama cinta
hadir mu penuh bermakna

lelaki kacak....
yang ku cintai...

sinar mata mu...
menawan hati ku...

senyuman yang mekar
membuat aku bahagia....

di hati ku...
telah terukir nama mu....

bicara mu....
menghiasi kamar hati ku...
tak mungkin aku berpaling darimu....

lagu cinta kita bergema lagi
merestui cinta kita......

kehadiran mu....
menjadikan aku puteri di hati mu....

keperibadian mu mengusik hati ku
keramahan mu membuat aku terpesona.....

kelembutan budi bahasa mu
mengusik hati ku....

mekarlah kasih n sayang ku
bersama bunga-bunga cinta...

semoga ada jodoh antara kita
semoga bahagia selalu ada .....

kau dan aku....
berdua bersama selamanya....
di ambang perkahwinan

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).