Sunday 23 June 2013

CINTA DI HATI INI


Mujur saja aku bisa menerima

Mujur saja aku bisa bertahan

Mujur saja aku bisa tersenyum

Mujur saja aku bisa bicara

Mujur saja aku bisa ketawa

Mujur saja aku bisa mengorak langkah

Tanpa perlu berpura-pura


Untuk merasa bahagia

***
Aku kenal siapa cinta di hati ini 

Aku kenal siapa sayang di hati ini

Aku kenal siapa rindu di hati ini

Cuma aku ingin sendiri

***

Sedih itulah yang ku rasakan

Ingin aku tinggalkan kenangan itu semakin sakit ku rasakan

Duhai mimpi tak bisa kah kau hilangkan rasa luka saat ini

Takdir itu sudah ku terima

Namun hati ini begitu degil untuk mengalah

Ku tahu aku harus pergi

Ku tahu aku harus merelakan

Kerana perjalanannya bukan untuk ku

Duhai sepi

Rupanya setiamu masih untuk ku

Bukan salah aku

Jika hati ini tak mahu

Bukan salah aku

Jika hati ini setia untuk dia seorang

Tiada lagi mimpi untuk kita

Tiada lagi angan untuk kita

Tiada lagi gurauan untuk kita

Semua telah hilang

Pergi untuk selamanya

Yang tinggal Cuma kenangan

Ku sangka indah itu milik kita rupanya itu Cuma sementara

Tiada lagi





No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).