Wednesday 12 June 2013

CINTA !


^_^ tiba2 je jiwang karat otak aku ni. Tapi tak pe. Yang penting ak tak kacau hati siapa2. Takut sangat nk kacau hati orang ni. Nanti tak trbalas lak susah dibuatnya. Kita senyum kat dia bukan bermakna kita cinta. Kita tegur sebab kita ni orangnya baik. Suka tersenyum pada yang sudi. Pada yang tak sudi. Biarkan aja. Betul tak ?

 cinta maaf aku telah menyakitinya
Cinta maaf aku telah melukainya
Cinta maaf jika hati tak mampu bertahan
Cinta...
Jujur ak letih untuk bercinta
Jujur ak muak untuk bercinta
Cinta...
Jangan pandang aku
Jangan tegur aku
Biar aku sendiri tanpa cinta


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).