Saturday 15 June 2013

ISTERI UNTUKMU


Isteri untukmu
Bukan aku


Aku pinjam dirimu yea teman. 

Bila waktunya aku kembalikan dirimu pada yang berhak iaitu ‘ isterimu’.

Jangan sesekali kita berjanji untuk menjadi kekasih.

Aku hanya mencintaimu sebagai sahabat.

Dan tak mungkin menjadi kekasih...

Lelaki yang ada untukku adalah JODOH buat aku,
Lelaki yang ada untukku adalah IMAM buat aku..


Biarlah sayang dan rindu itu untuk ‘bakal isterimu’
Aku hanya teman buat dirimu.

p/s dua sahabat berjanji tak akan jatuh cinta tapi bisakah janji itu ditepati andai takdir mengatasi segalanya ^^. Tak ingin, tak mahu tapi jika Allah inginkan dua sahabat itu jatuh hati lalu jatuh cinta pasti cinta itu merubah segalanya...^^


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).