Wednesday 1 May 2013

Tutuplah segala kelemahanku dengan kelebihanmu



Aku Cuma insan biasa

Tak sempurna mana

Tak setuguh mana

Terimalah aku seikhlas hati

Jika di hati memang dah berkenan....



Tutuplah segala kelemahanku dengan kelebihanmu

Ajari aku dengan penuh kasih n sayangmu

Ajari aku mencintai... 
cinta yang kau beri hanya untukNya

Aku tak akan meminta lebih...
biarlah kurang itu menjadi kelebihan buatku

Lafazkan kalimah itu jika memang mahumu

Ku tunggu dikau disini bersama doa-doa yang kau panjatkan buat ilahi

Sabar ku penuh bermakna

Ketabahan ku penuh jitu

ku memilihmu kerana AGAMA yang ada padamu

ku memilihmu kerana CintaNya ada di setiap bicara hatimu

aku tak akan meminta sesuatu yang sukar untuk kau beri
aku  menunggu saat lafaz nikah darimu wahai bakal imam ku...

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).