Sunday 26 August 2012

SETELAH AKU BERJANJI



Setelah aku berjanji
untuk memilih cinta hanya satu untuk dirimu
namun kau memilih untuk pergi...

Setelah aku berjanji
untuk memilih rindu hanya satu untuk dirimu
namun kau memilih untuk melangkah...

Setelah aku berjanji
untuk memilih sayang hanya satu untuk dirimu
namun kau memilih untuk berpisah...

Setelah aku berjanji
untuk memilih bahagia hanya satu untuk dirimu
namun kau tetap pergi untuk selamanya...

Kini ku mengerti,
mengapa dirimu begitu tega melukai aku sedalam-dalamnya,
kerana hatimu tidak pernah ikhlas untuk memiliki cinta dihati ini....






No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).