Thursday 19 July 2012

Hatiku, impianku dan cintaku




Jangan ganggu hatiku,
biarlah kali ini aku yang pergi....

Jangan ganggu impianku
biarlah kali ini aku yang mengalah....

Jangan ganggu cintaku,
biarlah kali ini aku yang terluka...

Namun percayalah 
Hatiku, impianku dan cintaku ......
telah aku serahkan kepada yang berhak...


Pemiliknya bukan dirimu ....
Pemiliknya bukan aku tapi DIA....
DIA yang Maha Esa....

Jangan salahkan siapa-siapa...
kerana itu bukan hakmu
kerana itu bukan hakku...
Kita tak akan mampu mengatasi TakdirNya ilahi....
Semuanya telah tertulis sejak dulu lagi....
Aku tidak akan menyalahkan dirimu lagi....
Damaikanlah hatimu dan hatiku
agar kita bisa meraih bahagia bersamaNya....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).