Sunday 13 May 2012

MAAFKAN AKU



Ku tahu hatimu telah aku lukai
Ku tahu hatimu telah aku hancurkan...

Maafkan  aku telah mengabaikan dirimu
terkapai2 tanpa jawapan.....

Ku tahu di saat hati mu melafazkan cinta
hati ku  tidak pernah terbuka untuk mu....

Seandainya dirimu punya dendam di hati....
Maafkanlah aku....

Jika hatimu telah ku lukai...
Maafkanlah aku....

Maafkanlah aku
seandainya dulu cintaku bukan untukmu...

Maafkanlah aku
seandainya dulu hatiku bukan untukmu....

Maafkanlah aku
Jika terlambat membalas cintamu...

Masihkah ada lagi...
cinta itu buat diri ku lagi...
jika ada...
ku rela sekali lagi...
menerima cinta mu untuk bertakhta di hatiku ....

Tapi jika terlambat untuk ku...
aku merelakannya....

dan sesungguhnya cinta tidak harus memiliki.....

usahlah simpan dendam di hatimu
buat diri ku ini...

ku tetap sayang pada mu
wahai sahabat ku.......

maafkan aku
duhai sahabat ku....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).