Sunday 20 May 2012

bahagiaku


BAHAGIAKU 
apabila ku menemui tangan....
bisa ku genggam ketika berduka cita

BAHAGIAKU 
apabila ku menemui sekeping hati...
mampu mengubati kelukaan

BAHAGIAKU 
apabila aku boleh bersandar...
dibahu yang bisa memberi kasih n sayangnya

BAHAGIAKU 
apabila aku kesedihan ....
ada diri yang menumpangkan indahnya persahabatan

BAHAGIAKU 
apabila kau hadiahkan..... 
aku keberanian untuk melawan kekecewaan

BAHAGIAKU 
apabila aku perolehi ketenangan....
dari cinta yang ku miliki dengannya

Namun BAHAGIAKU 
bila aku mampu melakukan yang terbaik HANYA UNTUKMU


(ecayrkaz)

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).