Thursday 3 May 2012

Aku bukan milikmu lagi...


Rindu yang kita ungkap dulu tiada lagi 
Sayang yang kita ungkap dulu tiada lagi
Cinta yang kita ungkap dulu tiada lagi
Janji setia yang kita ungkap dulu tiada lagi
Telah pergi untuk selamanya...

Ternyata aku bukan untuk mu lagi
Ternyata aku bukan jodoh mu lagi

Hari ini, Esok & hari seterusnya....
Aku bukan milikmu lagi....

Dirimu akan melangkah ke Mahligai indah
Bersama Dia
Permaisuri hidupmu.....
Aku tetap disini tanpamu.....

Dia Jodoh hidupmu
bukan diriku kekasihmu...

Walau seribu kali ku ungkap sayang
jika dirimu bukan jodohku...
ku tak akan mampu
mencipta bahagia disisimu.....

Ya Allah....
Hapuslah Airmata ini......
Hilangkan dia dari hati ku ini Ya Allah....

Ku tak ingin hati ku terluka lagi
Ku tak ingin cinta ini lagi....

Ambilah kesedihan ini Ya Allah....
Aku tak berdaya lagi Menahan onak duri percintaan...

Jika benar dia bukan jodoh ku...
hilangkanlah cinta di hati ini untuk dia.....

Relakanlah hati ini pergi dari hatinya...Ya Allah

Semoga dirinya bahagia 
walaupun bukan bersama diriku lagi....

Sakitnya hati ini...Ya Allah
 sakit teramat sakit......Ya Allah
Pedih teramat pedih ....Ya Allah


Ternyata Dia
Tercipta bukan untuk ku lagi.....

Pergilah sayang...
Pergilah cinta .....
Pergilah hati .....
Pergilah untuk selamanya

Cinta kita tiada lagi....
Tapi cinta mu baru bermula bersama  si dia
Dialah jodoh mu ke akhir hayat....
Bahagiakanlah dia selalu...

Tentang aku...
Biarlah Tuhan Yang menentukan
Siapa jodoh ku...
&
Telah ku pasrah pada segalanya....
Telah Ku redha pada segalanya......

Sesungguhnya.....
Aku bukan milik mu lagi ...
Duhai kekasihku.....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).