Thursday 24 May 2012

akhirnya ku temui...



Akhirnya ku menemukanmu...Tulang rusukku...

ku mengenal dirimu lewat jiwa 
bukan lewat mata
aku menulis namamu di hatiku
atas cinta ku kepadaNYA...


aku memohon petunjuk kepada Rabb...
hingga akhirnya....
rasa itu hadir
rasa itu tumbuh
rasa itu adalah kamu...

aku hanya mampu bersyukur dan terus bersyukur kepada Allah
kerana Allah menjawap segala doa-doa ku ketika sujud ku kepadaNYA...
ku mengharap n menanti
agar dirimu datang mengungkap kalimah yang aku tunggu selama ini...

nikahilah aku jika dirimu telah bersedia.........
Agar cinta yang hadir  dapat menyatu menjadi kebaikan untuk kita akhirnya... 

Ya Rabb..
Cintakan kami kepada agama-Mu..
Agar cinta kami semakin erat seperti
cinta kami kepada agama-Mu....

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).