Saturday 2 March 2013

RINDU SELALU


Apa yang perlu aku lakukan untuk bisa bersamamu
Apa yang perlu aku lakukan untuk membuatmu mengerti
Yang cinta ini adalah tanpa batasan...

Percayalah diri ini hanya untuk bersamamu
Percayalah diri ini hanya setia bersamamu....


Diriku yang jauh selalu dekat dihatimu
Usahlah persiakan kesetiaanku duhai sayang...

Duhai sayang idaman kalbu
Duhai sayang pujaan hati
Usah ragu
Usah bimbang
Diriku yang jauh
rindu selalu padamu....

***

 Jika rindukan seseorang, PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH “Ya Allah aku rindukannya keranaMU Ya Allah, Jauhkanlah daku dari pekara yang membuatkan aku lupa kepadaMU. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku...tetapi ‘ JARAK ’ ini untuk MENJAGA aku dan dia.
TAPI lebih baik letak tangan atas dada dan baca AL-FATIHAH untuknya...InsyaAllah...:)

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).