Saturday 23 March 2013

MERAPU-RAPU


Semalam emosi sikit. Entah kenapa mood aku tiba2 tak baik. Tak pesal2 mamat seorang ni kena bom. Apalah malang nasib mamat ni. Aku yang bad mood dia pulak yang kena.

Buat kenyataan yang menyakitkan hati. Semua dah baca kat fb. Last2 aku deactivated fb aku.

Sampai mamat yang sering aku gelarkan  ‘PUTIH PUTIH MELATI’ pn trkena tempiasnya. Cian gak dia. Alahai mamat ni wat aku gelak biarpun hati tengah hot.

Hati bisa cair bila dia cakap kt  ak  ‘I LOVE YOU’. Begitu senang mengungakapkannya. Sepatutnya dia cakap masa kite kawen. Perasaannya ak ni nk kawen dengan mamat seorang ni. Hish2 dah buang tabiat agaknya ak ni.

Mamat ni tak abis2 dengan gelak dia. Tapi dalam gelak dia sempat bagi pesan kat ak “ sebelum tido baca bismillah 21 kali. Aku pn ikut je pesan dia, tapi mata tak nak tutup. Last2 ak baca novel “ LAFAZKAN CINTA” sampai tamat.

Nak call  dia kali k 2 ke tak ni. Tak payahlah nanti buat ak tak lena tido lak....entah pukul berapa ak lelapkan mata ?....hujan turun dengan lebatnya hingga ak trbangun pukul 3.25 pagi pastu tak leh nak tido...ak pn sambung baca novel yang lain “AIRMATA KASIH”....last2 ak tido ngn novel ak tu...apalah malang nasib badan tak lena tido...ak ingat dia ke? Entahlah.....

Merapu-rapu ak lak kali ini..hope tak de yg boring. maklumlah dah lari dari topik sebenar.

cukup sudah cukup ak merapu kat cni....apa2 jelah...:D senyum lah walau hati trluka. 



No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).