Monday 3 October 2011

rasa hati





aku beri semua rasa yang kau mahu
aku beri dengan rasa yang ikhlas
biar aku lelah tiada daya
namun kau semangat ku
biar aku hidup tanpa dirimu
namun hatimu telah berada d hatiku
Walaupun selama ini
Hanya rasa kelukaan yang kau beri
melangkah ku bukan kerana benci
melangkah ku bukan kerana marah
melangkah aku kerana rasa
rasa yangg kau beri
rasa retak di hati
jujur aku kata aku terluka
namun aku tak kan kembali
Merebut cinta di hatimu
aku telah mula belajar memahami rasa
aku telah mula belajar untuk menerima
aku telah mula belajar untuk memaafkan
walaupun kau yang pertama memberi rasa
rasa cinta di dalam hati
Namun terkadang hidup bukan hanya sekadar rasa
Ia perlukan lebih dari segala rasa
Kerana  itu terima kasih duhai hati
Kerana memberi sejuta rasa didalam hati

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).