Friday 9 September 2011

duhai sayang duhai hati




Duhai sayang
aku ingin berbicara
Duhai sayang
aku ingin menyatakan
Duhai sayang
Yang sesungguhnya aku ingin
Ada kamu disisiku
Duhai sayang
Yang sesungguhnya aku ingin
Ada kamu merasakaan getaraan hatiku
Duhai sayang
Aku ingin hadir di setiap dukamu
Duhai sayang
Aku ingin hadir di setiap kegembiraanmu
Walaupun aku tahu
Ianya sia-sia
Duhai sayang
Aku ingin pasrah pada setiap kedukaan
Yang kau berikan
Duhai sayang
Aku ingin pasrah pada setiap kesengsaraan
Yang kau berikan
Duhai sayang
Walau hati berkata mahu
Namun takdir mengatasi segalanya
Duhai sayang
Walau hati inginkan cinta
Namun takdir mengatasi segalanya
Duhai sayang
Duhai hatiku
Pasrahlah pada ketentuanNYA
KATAKAN TIDAK WALAUPUN MAHU
KATAKAN YA WALAUPUN HAMPA
DUHAI SAYANG DUHAI HATIKU
Bicara hatimu mengungkapkan segalanya
Sabarlah duhai sayang
Sabarlah duhai hatiku
Sesunggunya Allah sedang mengajarmu

No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).