Thursday 1 November 2012

JODOH ITU MEMANG MILIK ALLAH

Bukan ku pinta terlerai cinta dihatimu
Bukan ku pinta terlerai rindu dihatimu
Bukan ku pinta terlerai kasih dihatimu
Bukan ku pinta terlerai sayang dihatimu
Bukan ku pinta semua itu....


Jangan pernah ada benci dihatimu
Jangan pernah ada dendam dihatimu..

Aku seperti dirimu mengharap kebahagiaan
Aku seperti dirimu mengharap siang sepanjang hari...

Jangan pernah ada ragu dihatimu
Jangan pernah ada kecewa dihatimu
Sesungguhnya ak bukan memilih untuk brpisah darimu...

Aku tidak akan bisa memilih jika memang ak bukan milikmu
Aku tidak akan mampu ....

Namun percayalah selagi ada namamu dihatiku,
ku kan selalu ada cinta untuk dirimu...

Jodoh n pertemuan bukan hak milik kita
Begitu juga Cinta, Rindu, Kasih dan sayang bukanlah milik kita selamanya...

Ku harap dirimu mengerti,
Andai suatu saat  akan terlerai Cinta dihatimu
Andai suatu saat  akan terlerai Rindu dihatimu
Andai suatu saat  akan terlerai Kasih dihatimu
Andai suatu saat  akan terlerai sayang dihatimu
Itu semua bukan salahmu cuma waktunya telah tiba untuk dia melangkah pergi....

Berikan aku senyuman
Berikan aku kerinduan
Berikan aku kedamaian
Berikan aku cinta, kasih dan sayang seandainya kita tidak ditakdirkan bersama
Berikan ak ruang untuk bahagia walau sementara....

Mencipta bahagia bersamamu memang itu yang ku mahu
Namun apakan daya ku jika dirimu bukan milikku...

Pergilah duhai lelaki yang ku cinta
Pergilah duhai lelaki yang ku rindu
Pergilah duhai lelaki yang ku kasih
Pergilah duhai lelaki yang ku sayang
Pergilah....

Jodoh itu memang bukan milikku lagi.
Jodoh itu memang milik Allah.....


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).