Saturday 3 November 2012

AKU RASA




Aku rasa aku cute hari ini
Aku rasa  aku comel hari ini
Aku rasa aku cantik hari ini
Aku rasa aku ayu hari ini
Tapi nape x de yang berani nak tekel aku.

Garangkah aku ?
Ganaskah aku ?
Tapi aku lembut n sopan je ni
Tapi nape x de yang berani nak dekati aku.


Aku rasa aku tidak sombong pn
Aku rasa aku tidak jual mahal pn
Aku rasa aku okay je
Tapi nape x de yang sayang kat aku...

Aku rasa aku ada rindu
Aku rasa aku ada cinta
Aku rasa aku ada kasih
Tapi nape x de yang sudi menerima aku...

Di  mana ada cinta pasti ada rindu
Di mana ada rindu pasti ada sayang
Tapi nape x de yang merindui aku...

Tapi nape ak kisah sangat,
Tidak semua harus kita miliki...

Cantik pada pandangan kita 
Tidak pada pandangan orang lain ....

Yang sebenarnya aku manusia biasa-biasa je so harapan pn biasa saja....tidak mengharap cinta melimpah ruah namun cukuplah bahagia.


No comments:

Post a Comment

Tazkirah

Berita Cinta DI HATI

PERHATIAN !

Sebarang artikel & penulisan dalam blog ini dihasilkan oleh Cinta Puisi DI HATI & ada sebahagiannya dipetik dari sumber lain (jika dinyatakan).